Städmåndag

Idag har jag städat och donat här hemma..känns som jag inte gör annat ^^ Har börjat tagit tag i lillrummet också, städat ut massa skit som ska ner i förrådet/slängas. Vi har bara hyvat in allt som vi inte vet vad vi ska göra med i lillrummet. Men nu ska det göras fint där inne så man faktiskt kan vara där. Så småning om ska det bli ett dansrum :) Jag ska köpa en stång och sätta upp mitt i rummet!

Imorrn börjar Humanbilogikursen. Det är den kurs jag ser minst fram emot faktiskt. Det känns helt ointressant, så det är lite jobbigt att det är en såpass stor kurs :S 15hp. Dom kurser vi haft hittills har varit 7,5hp (5 veckor). Så Humanbioligin kommer vi läsa ända till i januari, suck.


Kursen har bara en enda bok, men den kostar 800:- :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0