Fredagsmyyys

Här hemma har vi fredagsmys just nu :) Kollar på Idol i våra Ziperaller :P Vi lagade älgskavsgryta till middag, det har vi aldrig gjort förr. Det var älgskav, lök, kantareller, bacon, grädde & lingonsylt. Blev gott :) Snart ska jag fixa lite gino till efterrätt (frukt & vit choklad i ugn). Sen ska vi kolla på Sagan om Ringen :) My precious ♥ ;)

Idag har jag varit i skolan och haft en gruppdiskussion
med min grupp. Det gick bra, jag gillar den gruppen jag är i nu :) Vi har bra diskussioner, även om vi svävar ut ibland ;) Men det måste man få göra. Igår var vi till Xtravaganza och gjorde en intervju. Vi hade fått i uppgift att intervjua ett företag som jobbar med hälsa. Det var intressant, ett sånt ställe skulle jag kunna tänka mig jobba på i framtiden :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Idol, hejsvejs!


Dagens middag - älgskavsgryta & pasta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0