Plugg och paket

Idag har jag suttit i skolan med några klasskompisar och pluggat till tentan. Det är skönt att gå igenom lite tillsammans och få diskutera lite. Vi kollade igenom lite gamla exempeltentor och så. Känner mig dock inge lugnare :P Upptäckte bara massa mer saker jag måste plugga på!

Nu mot kvällen har jag börjat känna mig riktigt dålig, är hängig som fasen och har ont i halsen.. säg inte att jag börjar bli förkyld igen :S Ruskigt dålig tajming! Det får komma efter tentan isåfall.

Har även hämtat ut ett paket från Jersey beauty company som jag beställt :) Jag beställde en dagcreme, Skin smoothing cream, men så hade jag fått ett helt kit med 2 extra produkter :) Riktigt snällt av dom! Fick en fuktbooster & en facemist på köpet.


Dermalogica-produkter från Jersey beauty company

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0