Intervju

Idag har jag varit på intervju för ett nytt sommar/extrajobb :) Det kändes som att det gick bra, nu hoppas hoppas hoppas jag att jag får det! :) Skulle vara så kul, det är något jag vill göra! Berättar mer när jag fått veta om jag fått det.

Det blev ingen dansuppvisning förra helgen :S Dom ställde in den i sista stund - pga att det var för lite gäster anmälda. Trist som fan, jag hade gärna dansat ändå. Jag skiter i hur många som tittar, det är ju så roligt på uppvisningarna. Om inte annat så var vi ju många dansare som skulle vara med, bara att få dansa för varann är ju kul! Men men.. får tagga till uppvisningen i nivå 5 istället!

Nu laddar vi för hockey! Hoppas dom tar guld ikväll!! :D


Bild från träningen igår.
Inside leghang, no hands.

Äntligen sitter den! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du blivit!Kram.

2012-04-24 @ 12:11:45
Postat av: Becccan

Tack mamsen :) Kram!

2012-04-26 @ 22:21:55
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0