RIP Bocken

Bocken brann inatt :( Att folk inte kan låta den vara! Man blir så förbannad. Den är ju sån stor symbol för julen här i Gävle!
 
Bara skelettet kvar :(
 
Idag bestämde jag mig för att vara ledig. Hade egentligen en till teaterövning i skolan, men jag kände inte att jag ville gå på den, plus att jag hade massa ärenden att uträtta så jag passade på att göra det idag. Har även hunnit med både Core & Poledance, kommer väl ha fin träningsvärk imorrn ^^
 
Imorrn ska jag jobba i stan :) Hoppas det blir lika mycket folk som de senaste gångerna jag har jobbat, riktigt kul! Trivs så himla bra på Life, roligaste jobbet jag nånsin haft. Det känns kul varje gång man ska dit och jobba! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0