Tisdag

Idag kom jag äntligen iväg till gymmet och körde ett FT-pass. Har blivit lite dåligt med träning på sistone, dock inte frivilligt. Det har varit så mycket i skolan så det har inte riktigt funnits tid. Men nu när det lugnar ner sig lite kör jag på för fullt igen. Jag försöker komma iväg till gymmet 4 ggr/veckan, men dom sista veckorna har det blivit typ 1 gång i veckan och ibland inte ens det. Men nu ska jag tillbaka till mina träningsrutiner, älskar ju att träna :)
 
Nu är det bara 3 ganska lättsamma skoldagar dagar, vi håller på med massa teaterövningar och tala-inför-folk-övningar just nu så det blir mest lek dom dagar som är kvar :P Sen blir det 3 veckors jullov!! (även om vi har en del plugg vi måste göra under lovet.)
 
Fick kurslitteratur med posten idag som jag köpt av en tjej på nätet. Boken var ju ganska kreativt inslagen...i tidningspapper :P Funkar ju det också ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0