Hej 2012

Nyårsafton blev riktigt bra :) Vi hade askul. Och fick så himla god mat, 3-rätters med bland annat kräftstjärtssoppa och oxfilé. Jag har inga bilder att lägga ut än, för jag glömde kameran på festen, ska hämta den nån dag. Det blev ett 12-timmars party för oss, vi åkte dit till 17 och åkte hem 05 :P Nyårsdagen spenderades i soffan efter att jag klivit upp kl 14.30 ^^

Nu är det 2012, känns skönt med ett nytt år :) Får se vad som kommer hända detta år. Har inte så mycket planer än, förutom att jag vill hälsa på Lina i England! Några nyårslöften har jag inte gett detta år, nyårsmål tycker jag låter bättre. Lite saker jag vill detta år:

-Träna regelbundet, siktar på 3 ggr/vecka
-Fortsätta pole-dansa, nivå 3 nästa
-Hälsa på Lina i England, nu ska det fan bli av! :)
-Klara alla tentor i skolan, har ju gått hittills iaf

..Mer saker kommer nog dyka upp under årets gång!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det här gillar jag starkt! :)

Speciellt punkt 3!

2012-01-03 @ 14:21:19
Postat av: Becccan

Ja visst låter det bra! :)

2012-01-03 @ 17:49:53
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0