Framtiden

Det går inte att blunda för det längre.. det smyger sig på mer och mer.. det faktum att jag egentligen vill utbilda mig till hudterapeut!! Det har jag velat, det har varit min dröm, sen jag var typ 12 år. Hade det inte varit för att alla utbildningar till hudterapeut är privata, ej berättigade till CSN, och kostar typ 100.000:- så hade jag gjort det för längesen. Men på sistone har jag tänkt på det mer och mer, hur gärna jag vill jobba med det! Det går liksom inte att gömma sig för sina drömmar, dom kommer ikapp en. Har suttit och tittat hur mycket som helst på utbildningar nu. Jag har hittat en på distans, som faktiskt skulle funka för mig utan att jag behöver flytta. Efter att jag är klar med utbildningen till Hälsopedagog (eller samtidigt?!) måste jag bli hudterapeut, det finns inget annat!!!
 
 
..follow your dreams..

Kommentarer
Postat av: Inger Ch

satsa på d du, passar dig bra,,,

2012-11-13 @ 15:14:14
Postat av: Johanna

Helt klart, satsa på det du vill :) å jag tror du skulle vara grym, man ser ju verkligen hur intresserad du är :)

2012-11-13 @ 18:28:47
URL: http://jotta.blogg.se
Postat av: Becccan

Tack Inger! :)
Åh, vad glad jag blir Jotta, tack! :)

2012-11-13 @ 21:23:54
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Kusin Maria

Alldeles riktigt, man ska följa sina drömmar annars ångrar du dig bara. Jag lovar..du får en stammiskund ;)

2012-11-14 @ 11:53:11
Postat av: Mamma

Det är ju det här du alltid velat göra...så gör det! Du är som gjord för det här:) kram från mamma.

2012-11-14 @ 22:42:33
Postat av: Becccan

Maria: Ja man måste göra det hjärtat säger! Och livtids kusin-rabatt till dig vettu! ;)
Mamma: Tack älskade mammi ♥ Du stöttar mig alltid :) Puss

2012-11-14 @ 23:19:16
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0