Längesen

Nu var det längesen jag bloggade! Det har mest blivit instagram på sistone. Men jag ska försöka ta upp bloggandet mer igen :)
 
Vi har precis börjat en ny kurs i skolan, "Undersöka och beskriva pedagogiska processer".. vi ska i denna kurs skriva uppsats för första gången, A-uppsats. Vi ska skriva i grupp, och tack gode gud så fick vi välja grupper själva. Hatar när man blir ihoptussad med folk man kanske inte alls kommer överrens med. Men nu är jag iaf i ett riktigt bra gäng med brudarna jag alltid hänger med :)
 
Jag har även börjat pole dance nivå 7 nu(!). Än så länge finns det bara 8 nivåer på våran dansstudio. Får hoppas det blir fler sen så man kan fortsätta. För det är ju det roligaste som finns :)
 
Tränar rätt mycket också för tillfället, har kommit in i en riktig träningsperiod. Men det är ju så himla roligt :) När man väl får in rutinen vill kroppen inte vara utan träning! Om det går mer än 2 dar utan så blir jag sjukt rastlös.
 
Igår satte jag ihop ett eget Crosstraining-pass som jag körde här hemma. Funkar skitbra när man inte hinner komma iväg till gymmet. Det enda redskap jag har är min kettlebell, annars kör jag alla övningar med kroppstyngden. Kör 8 olika övningar i 30 sek var, vila 10 sek mellan varje. Kör övningarna 4 varv så det blir 32 st totalt. Jobbigt som fan men kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0