Back to the pole

Idag är jag ledig. Skönt! Så man hinner göra lite ärenden. Och städa ordentligt för en gångs skull :P Det har varit mycket på sistone, skola och jobb om vartannat. Plus en dunderförkylning samtidigt. Blev förkyld på Kreta, och det satt i länge. Förmodligen för att jag aldrig vilade riktigt.
 
Ikväll är det dags för Pole dance. Den nya terminen började förra veckan, så himla kul att det kommit igång igen. Har saknat dansen under sommaren! Jag är nu på Nivå 6(!) och i denna nivå verkar det vara en del dödstrick :P Bland annat det vi kämpar med nu..en superman drop till en scorpio..jisses.
 
Detta är alltså tricket Superman (bild lånad eftersom jag inte kan detta trick än)...
...sen ska vi alltså Släppa taget och landa i detta trick, Scorpio.. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0