Alla ♥ dag

 Idag på Alla ♥ dag har jag fått fina rosor och min favvo-choklad av Marcus :) Tack älskling!
Jag har vart ledig hela dagen idag. Blev utbjuden på lunch av mor & far på Tennstopet, jag åt makrillfilé med pressad potatis, mums :)
 
 
Jag har börjat få världens vårkänslor! Jag inbillar mig att våren snart är här, även fast det bara är februari. När jag längtar efter vår köper jag alltid nya färgglada saker till hemmet :P Till våren och sommaren vill jag ha mycket färg hemma! Hittills har det blivit ny kudde, nya handdukar och nytt skal till mobilen.. och mer är på gång ^^
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina färger! Ja nu längtar man verkligen efter våren, är så trött på snö och slask. Kram / mamma

2013-02-18 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0