Ansiktsbehandling

 Igår hade jag en riktigt lång dag. Först gick jag i skolan 9-12, sen träffade jag upp mamma på stan och käkade lunch med henne och så tog vi en shoppingrunda. Direkt efter det till jobbet och jobba till 19.15, sen direkt iväg och dansa pole dance mellan 20-22. Var skapligt slut när jag kom hem vid halv elva.
 
Idag har jag varit på ansiktsbehandling på förmiddagen på Face & Body center :) Riktigt härligt att få ligga där och bli ompysslad! Köpte även en fuktgivande ansiktsmask med AHA-syra efter behandlingen som hudterapeuten rekommenderade för min hy. Från märket Priori, aldrig testat det förr.
 
Nu är det dags för mig att sticka till jobbet igen, idag blir det ett pass i Valbo!
 


Igår på jobbet
Ansiktsbehandling och ny mask inhandlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0