Ny kurs

 Igår började en ny kurs i skolan, Fysisk aktivitet & hälsa. Det är den inriktning jag har valt. Äntligen blir det mer praktiska uppgifter och jag får läsa det jag är intresserad av :) Ska bli jättekul! Var på kursintro igår, vi är endast 6 st som läser denna kurs, det blir en rejäl omställning från att va varit typ 60 st i klassen :P I denna kurs ska vi bland annat bli Hälsoprofilbedömmare och Gympainstruktörer, ser fram emot det :)
 
Strax ska jag ner till stan och jobba ett kvällspass på 9an. Otroligt nog så är det endast EN dag, på dessa 10 veckor som kursen håller på, som kommer krocka med jobbet. Annars har jag klarat mig så jag slipper byta bort några jobbdagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0