Instruktör & dansuppvisning

 Förra torsdagen hade vi examination till Gympainstruktörer. Vi var ganska nervösa innan, men det gick superbra :D Mycket bättre än förväntat! Fick jättebra kritik av läraren, Bodil. Och det var så himla roligt, jag skulle jättegärna fortsätta vara instruktör.. kändes som det var min grej :D
 
På fredagen var det dags för pole danceuppvisning. Det var längesen jag var med nu, förra gången var jag endast där och kollade. Jag hade övat så mycket till gympapasset så jag hade inte haft tid att träna nånting alls nästan till dansuppvisningen den här gången, så jag improviserade helt. Det gick faktiskt riktigt bra :) Ramlade inte ner från stången och fick inte blackout ;) Idag börjar jag dansa pole dance Avancerad nivå.
 
Från dansuppvisningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0