Lediga dagar

 Jag har haft 3 väldigt härliga lediga dagar! Detssutom var det strålande sol i förrgår & igår, så himla skönt att få lite sol nu :) Cyklade till gymmet båda dagarna och morgontränade. Det var så härligt att kunna cykla igen, och att träna på morgonen är väl det bästa som finns! Får man massa energi till resten av dagen. Igår var jag en sväng på stan med mamma och shoppade & fikade lite :) Det har även blivit mycket soffläge med en spännande bok jag läser nu.
 
Idag har jag varit riktigt effektiv. Har städat hela lägenheten (det tog sin lilla tid), tvättat massor, bakat proteinbars (som blev jättegoda!) och pluggat inför PM-seminarium imorrn. Nu blir det skola och jobb några dagar framöver!
 
Proteinbarsbakning & spännande bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0