Fått jobb!

Beskedet jag har väntat på har kommit.. jag har fått jobb! :D Heltidsjobb! Jag är så glad så ni anar inte :) Jag har fått jobb på Great Earth, det är ett företag som tillverkar och utvecklar kosttillskott. Jag har arbetat med deras produkter på Life så jag är väldigt bekant med deras grejer sen tidigare, har en hel del grejer från dom hemma. Dom har sitt huvudkontor här i Gävle, i Hille, och det är där jag ska jobba :) Det ligger vägg i vägg med Marcus jobb, helt sjukt, vad är oddsen för det liksom?! ;) Så jag blir kvar i hälsokostbranchen, som jag älskar att arbeta i! Det svider lite i hjärtat att sluta på Life, jag trivs verkligen jättebra där och jag har aldrig haft så bra kolleger som där! Men det är dags att gå vidare och börja jobba heltid :) Jag ska börja jobba i april.. alltså medans jag fortfarande pluggar. Jag ska skriva C-uppsats samtidigt, tur att det finns kvällar/nätter/helger ;)
Vill man så går det!!
 
Jag är så otroligt peppad för detta och det känns riktigt bra :) Jag ska dit på måndag och gå igenom anställningen osv. Har så mycket att se fram emot just nu, känner mig lycklig :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0