Jan Marini

 
 
Jag har införskaffat lite ny hudvård, från Jan Marini denna gång. Jag köpte deras hudvårdskit för blandhy. Jag har läst mycket bra om detta märke och det ska vara bra för olika problemområden. Dessa produkter innehåller en del syror och annat som är bra för problemhud och akne. Ska bli kul att testa dessa och se om det är så bra som jag hört. Deras serier består av 5 steg som man ska använda varje dag. Det är rengöring, behandlande serum, serum för att förbättra hudstrukturen, fuktcreme & ett solskydd. Eftersom produkterna innehåller syror och är väldigt exfolierande så måste man alltid använda solskydd med denna serie, varje dag året om. Jag kommer resencera när jag har använt serien i 8 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0