Helgen



Hallå hallå.. nu har det varit lite dött här på bloggen, har haft mycket för oss i helgen.

I fredags var vi som sagt ut med Michaela och Daisy. Dom kom hit och partade lite med oss, sen gick vi ut på Roxy och dansade och hade kul :) Det är verkligen jättegulliga tjejer!

I lördags var vi på födelsedagsfest. Våran kompis Patrick fyllde år, så vi firade hans födelsedag på en grekisk restaurang. Vi drack, vissa åt, och lyssnade på livemusik. Det var rätt kul. Sen åkte vi några stycken hem till oss och efterfestade lite. Kevin hämtade sitt guitar hero som vi satt och spelade.

Igår sov jag rätt länge.. tror förkylningen håller på å smyga sig tillbaka! Det känns så. Sen på kvällen igår var jag på dejt :P Det var en kille som har ringt mig några ggr och frågat om jag ville hitta på nåt, så vi gick till Blenz igår och fikade. Sen vidare till en pub och drack nån öl. Det var trevligt, men jag tror inte jag kommer träffa han igen. Var inte riktigt min typ.

Idag är det sooool och varmt här. Ska bege oss ut nu :) Saknar er! Puss

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Hoppas du blir bättre i förkylningen, du får dricka mycket te med gojibär. Kram från mamma.

2009-04-07 @ 07:27:58
Postat av: Lina

Haha nice. En date:) Saknar dig stump.

Puss

2009-04-08 @ 11:19:05

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0