Kits Beach

Första dagen på Kits Beach gick bra! Jag jobbade mellan 12-16. Jag kom lite sent dock :S Typ 10 över.. för jag hoppade på fel buss! Så jäkla typiskt. Så jag fick hoppa av den igen och springa 2 kvarter längre bort där den bussen jag skulle åka med gick från. Kom fram med andan i halsen :P Men det gjorde inget, dom förstod att det var krångligt med bussarna!

Det är miljoner grejer att lära sig.. men det ska nog gå bra :) Jag har försökt lära mig kassan idag, och har faktiskt tagit några kunder helt själv :P Det svåraste är att lära sig dataprogrammet i kassan, men jag gör framsteg :P Kommer nog bli kul att jobba där i sommar! Och det kommer bli stressigt, det är ett jättepopulärt ställe.

Jobbar imorrn igen mellan 12.30-17.00 :)

Och till mor och far som undrar: Jag kommer få betalt varannan vecka! Och dricks betalas också ut varannan vecka.. så varje vecka kommer jag få pengar!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Kul att det gick bra på jobbet! Datakassan lär du dig nog snabbt, sån datanörd som du är :) kram/mamma

2009-04-11 @ 11:36:00
Postat av: Maria

Kassan kommer du klara av i sömnen efter ett tag. Kram och lycka till:-)

2009-04-11 @ 19:49:58
Postat av: Karin

Hej! Jag har köpt en ny klänning, kika gärna in och kommentera vad du tycker om den!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-11 @ 19:55:21
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0