Måndag

Idag har det varit soligt och fint här :) Riktigt härligt. Jag jobbade mellan 15.00 - 18.30 idag, min första stängning. Vi kom därifrån typ 1 timme efter att vi stängt.. tog ett bra tag att städa och stänga och dona!
 Det var rätt mycket folk idag och mycket att göra.. men det är bara kul tycker jag :) Tiden går fort när det är fullt upp. Nu är jag ledig tills torsdag. Ska ta med mig kameran då och försöka ta lite bilder på hur det ser ut på jobbet!

Nu ska vi käka sen kolla på tv resten av kvällen! Hoppas allt är bra där hemma :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej stump. Har jobbat natt ett par natter nu men om du ar ledig ikvall kan vi kanske forsoka skypas?

Puss

2009-04-14 @ 06:41:34
Postat av: Becccan

Lina: Ja absolut! :)

2009-04-14 @ 06:47:01

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0