Mysans dag


Idag firar vi Mysans födelsedag (hon fyller på måndag). Så jag tog ut henne på restaurang ikväll, på Earls :) Vi älskar Earls! En jättebra restaurang med bra service. Jag åt Jeera chicken curry (min favorit), och Mysan åt Chicken tacos. Och så drack vi lite drinkar. Jag drack min favorit Caesar! Hon fick även en liten present av mig när vi satt där och käkade. Jag hade köpt en bodylotion & ett halsband till henne. Nu väntar vi på lite folk som ska komma hit och festa med oss, sen ska vi gå ut! :)

Kommentarer
Postat av: mysans mor!

hej! hoppas ni fick en trevlig kväll!

tack,Rebecca att du firar My så att hon känner att hon har 22-årsdag,nu när inte vi kan vara där och gratta henne!/kram från mysans mor och far

2009-04-25 @ 09:37:57

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0