Solsken


Idag är det superfint väder här :) Sol och varmt! Så himla härligt! Man blir på så bra humör när det är fint väder. Vi har varit ute och promenerat runt här i Yaletown idag. Strosat runt i butiker och suktat efter grejer :P Sen gick vi till Blenz och beställde en varsin caffe mocha och satte oss ute och drack. Vi satt där ca 1½ timme och pratade och tittade på folk. Vi pratade framtidsplaner och utbildning. Vi har så mycket idéer båda två på vad vi vill göra :P Jag har börjat skriva ner alla idéer jag har för min hudvårdssalong jag vill öppna i framtiden. Det kommer bli superbra :D Har så himla mycket drömmar jag vill förverkliga.. och det ska jag också :) !

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Bara drömmarna förverkligas i Sverige så.Puss.

2009-04-01 @ 16:41:17
Postat av: Becccan

Haha jadå mammsen!

2009-04-02 @ 01:14:40

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0