:D

Jag fick jobbet på Jugo Juice!! :D Han ringde imorse och talade om det! Jag var den första som fick jobbet :P Jag kommer att börja om 1-2 veckor. Innan dess kommer det vara lite träning + några kurser. Vi som jobbar där kommer även att få ett gratis fare-pass på Canada line :) Vilket är skitdyrt egentligen! Vet inte om jag sagt det, men jag kommer jobba under jorden, på en av stationerna på Canada line (det nya tunnelbane-systemet). Jag är verkligen glad att jag fick det! Nu vill jag bara börjaaaa.

Efter jag kom hem från jobbet idag (skitstressig jäkla dag, puh) så gick jag till Blenz och fikade med Leonie. Vi satt där typ 2½ timme och bara pratade om allt möjligt :P Det behövs ibland!

Nu ska jag kolla på film :) Pusshej

Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Grattis!!!:-)

2009-08-20 @ 08:26:59
Postat av: mysans mor!

GRATTIS!

DET MÅSTE KÄNNAS BRA!LYCKA TILL/MYSANS MOR

2009-08-20 @ 09:06:01
Postat av: Anne-Lie

GRATTIS gumman! Verkligen roligt, lycka till!! Stor kram från mamma.

2009-08-20 @ 09:52:48
Postat av: morbror Stig

Lycka till med "serveringen" under jord!

2009-08-20 @ 10:54:39

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0