Måndag

I fredags var jag som sagt på dejt med polisen från i tisdags :P Han hämtade upp mig i sin bil här hemma runt åtta, sen åkte vi till en restaurang i Kits där han hade bokat bord, asiatisk, och åt. Riktigt god mat! Han beställde in massa olika rätter så satt vi och plockade från allt. Bröd, curry, bönor i vitlök, kycklingspett, jordnötssås m.m :) Satt där rätt länge och pratade och åt, han är jättetrevlig. Jag frågade allt möjligt om hans jobb, fick höra en hel del intressanta historier! 

Sen begav vi oss till Commercal drive, till Leonie som hade husfest, och kollade läget där. Mysan var också där. Där var det skitmycket folk. Dom som stod ute och rökte på blev lite skraj när dom hörde att det var en polis där, haha. Hade en riktigt trevlig kväll iaf :) Idag ska han ta med mig på bio :P Men först ska jag och Mysan laga mat här hemma, ska käka kött och potatissallad idag. Längesen jag åt en riktig köttbit.

Riktigt skitväder här idag.. regn & regn. Och jag måste bege mig hela vägen till IGA för att handla :S Choices är alldeles för dyrt om man ska köpa kött. Deras jäkla kött är typ 3 gånger så dyrt!

Nu ska jag käka lite lunch, ha det bra allihop :)

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Smaklig måltid!Kram/mamma

2009-08-11 @ 09:18:22

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0