Avsked

I fredags hade vi avskedsfest på 2 Parrots för kompisarna. Och igår hade vi också ett litet avsked, med Christine. Hon åker hem till Edmonton imorrn, så vi sa hejdå igår.. sorgligt :( Man vet ju aldrig när man ser henne igen. Kommer sakna henne! Gud vad kul vi har haft ihop ♥ Hon är en riktigt go tjej.

Efter 2 Parrots i fredags gick vi till Roxy och dansade. Det var massa folk som inte kunde komma i fredags, som vi ska säga hejdå till nu i veckan, kommer bli en stressig vecka. Ikväll ska vi hem till våran kompis Dave och dricka lite vin, blir sista gången vi träffar honom. Hatar alla dessa avsked!

I fredags jobbade jag mitt sista pass på Jugo Juice också! Känns sjukt konstigt. Ska dit på fredag och säga ett sista hejdå till alla där.

Bilder från helgen:


Dave & jag på 2 Parrots


Jag, Emma & Alana

My, Madde, Christine & jag igår på El furniture warehouse


Kommentarer
Postat av: mysans mor!

visst är det tråkigt med avsked,men "dörren" är väl inte stängd för alltid??

det finns en framtid oxo o man vet ju aldrig......

(det går lättare om man tänker så) / hade de gott mysans mor

2009-12-15 @ 09:17:04
Postat av: Anne-Lie

Kompisarna kan väl komma hit och besöka vårt vackra land. Tur att msn och skype finns så att ni kan hålla kontakten. Kram / mamma

2009-12-15 @ 21:14:57

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0