Sista dagen i Vancouver

Idag är det våran sista dag i Vancouver! Efter över 10 månader är det dags att åka hem. Jag tror vi båda har lite resfeber nu. Allt är packat och städat, vi är klara att åka. Imorrn vid den här tiden sitter vi och flyger! Leonie ska följa med till flygplatsen, det kommer bli sorgligt.

Jag tror jag kommer ha en del övervikt på en av mina väskor. Men det kan inte hjälpas, vill ha med allt hem! Kan inte slänga mer saker/kläder nu. Det var inte så fasligt dyrt med övervikt, 300 spänn får man betala för upp till 10 kilos övervikt. Vi har ingen våg, och ingen vi känner har nån heller, så vi har fått gissa lite hur mycket dom väger. Vi har checkat in online och tagit platser på flyget nu också, fick bra platser, exakt samma som vi hade på vägen hit :P Vi satt så bra då så vi tog samma. Ser inte fram emot att sitta på ett plan igen i 10 timmar, sen att sitta i London ca 4 timmar innan nästa flyg går mot Sverige! Kommer väl vara helt smockat med folk på Heathrow så här innan jul!

Igår hade vi sista partykvällen här! Jag, Mysan & Leonie partajade. Först gick vi till Simply Thai och käkade middag. Vi fick gratis tequilashots av dom som en hejdå-present :P Senare gick vi ut till Tonic. Behövde inte stå i kö, behövde inte betala inträde.. och vi fick en flaska champagne gratis när vi kom in av en som jobbade där :P Jag kommer sakna Vancouver for sure! Sånt händer bara inte hemma. Det blev en lyckad och riktigt rolig sista kväll ute! :)

Idag har vi sagt hejdå till Jenna. Vi gick till Cactus Club och åt lunch med henne. Riktigt trevligt. Sen gick jag och Mysan ut och shoppade lite. Fyfan vad folk det var! Helt insane. Julshopping lördagen innan jul i Vancouver var ingen smart idé..tror hela jäkla stan var ute och shoppade idag :P

Nu ska jag titta lite på film, sen sova.. sista natten i lägenheten :'(
Snart ses vi där hemma :D Har saknat er jättemycket! ♥


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Vi saknar dig jättemycket också, men nu är det inte många timmar kvar. VÄLKOMMEN HEM REBECCA! Kram från mamma o pappa.

2009-12-20 @ 12:09:12
Postat av: mysans mor!

välkomna till sverige tjejer,ni kommer att få se ett vackert gävle,med snö o några minusgrader!

sen inte minst kommer ni att få se fyra lyckliga föräldrar som får hem sina kära tjejer!!

puss o kram vi ses på arlanda/mysans mor

2009-12-20 @ 16:47:51

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0