Sjuk :(

Igår var vi som sagt och käkade på Earls med Leonie :) Killen hon dejtar kom också och joinade oss efter ett tag. Sen gick vi hem till oss ett tag och drack lite cider och snackade, sen drog vi till Gastown och gick på en pub/klubb som heter The Bourbon.

Jag är sjuuuuk nu :( Har känt mig lite krasslig hela dagen, sen tog jag en powernap vid sju-tiden ikväll, när jag vaknade frös jag som en gris och hade hög feber! Mår skit. Fryser och svettas om vartannat, buhu. Vill inte vara sjuk! Tur att jag är ledig imorrn, kan jag vila upp mig!


Leonie och hennes dejt Tom..så söta ihop så :) Usch vad jag kommer sakna henne :'(


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Sköt om dig nu gumman och stanna hemma från jobbet om du har feber.

2009-12-07 @ 23:23:25
Postat av: mysans mor!

försök att kurera er så att ni blir frisk snabbt!!!

drick te,käka gojibär o vila!

det börjar dra ihop sig till final...../kram från mysans mor

2009-12-08 @ 09:07:16

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0