Skridskodejt

Jag var och åkte skridskor idag på Robson Square! Det var askul! :P Har inte åkt sen jag var liten tror jag. Det var ritkigt kul. Och dom spelade julmusik, så det blev riktig julstäming :) Var på skridsko-dejt med en kille som hette Dylan :P Sen gick vi och kollade på en julparad som var på Robson! Vinkade till tomten, haha. Sen tog vi en fika på ett café som hette Cuppa Joe. Trevlans :)
Jag bjuder på några hemskt osmickrande bilder på en bakis och jävlig Rebecca :P




Riktigt farlig på isen! :P


Dylan, 19 år :P

Julparaden!



Tomten vinkade..ser mer ut som nåt annat, haha!


Kommentarer
Postat av: Lina

I like:) Haha. Saknar dig massor. Ses snart! Puss

2009-12-07 @ 13:11:49
Postat av: Kusin maria

Va f-n,,tomten "heilar" ju, som barnen säger:-/ Sikken tomte;-)



Kram

2009-12-07 @ 17:34:38
Postat av: Anne-Lie

Jaså ni har tomtenassar istället för tomtenissar i Kanada? (se till att vila och ta det lugnt nu så du blir frisk) kram/mamma

2009-12-07 @ 23:20:45
Postat av: kusin Maria

Tomtenassar:-D Den var bra;-)

2009-12-08 @ 10:34:11

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0