Slutspurten

2 dagar tills vi åker hem! :O Känns helt sjukt overkligt. Igår hade vi städdag här hemma, flyttstädade hela lägenheten tills vi var helt slut. Om en kvart kommer Alan hit och ska inspektera lägenheten.. känns lite nervöst! Vi lämnade ju en damage deposit när vi flyttade in, på 750 dollar, och det får vi tillbaka idag - om inget är skadat eller förstört. Så nu håller vi tummarna!

Ikväll blir det sista kvällen med gänget. Sista partykvällen med brudarna :'( Kommer bli kul, men sorgligt. Vi ska gå och käka middag först. Sen dansa järnet på nån klubb.

Jag var förbi Jugo idag också och sa hejdå till dom! Både Wendy, Tegan & Darcy var där. Jag tog kort på dom och kramade om dom alla. Lägger ut kort sen så ni får se! Ska lägga ut lite bilder sen också från i torsdags när jag, Mysan & Madde var på Stanley Park Bright Night. Dom har satt upp 2 miljoner lampor i Stanley park, helt sjukt. Hur fint som helst! Man åkte ett litet tåg runt och kollade på hela den upplysta parken :)


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Hoppas det gick bra med mattan, blev det tvättmaskinen eller? Hoppas ni fick tillbaka damage deposit. Det var häftigt att se alla lampor från Stanley park, (fast My verkar ha kollat mer på brandmännen haha). Kram från mamma.

2009-12-19 @ 11:54:19
Postat av: mysans mor!

jag säger som anne-lie,hoppas allt gick bra o att ni fick igen lite pengar det kan ni behöva!!!!!

välkommen hem till sverige.arlanda o gävle!

vi ses snart/mysans mor

2009-12-19 @ 15:10:02

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0