Fredag

Idag har vi skrivit ut våra CVn, äntligen :P Hittade ett ställe några minuter härifrån där man kunde skriva ut, så jag tog 20 kopior på det. Det blev riktigt bra. Och tack vare Jenna är dom skrivna riktigt bra också :P Hon satt typ en timme med mitt CV igår och gjorde det bättre.


Ikväll ska jag och My ha lite filmkväll och ta det lugnt bara. Dom andra jobbar. Vi var ut igår, så vi känner för att bara dega idag :P


Megan ringde mig nyss också :) Blev skapligt förvånad :P Har inte pratat med henne i telefon sen vi åkte hem från Kanada sist! Vi pratade i över en halvtimme, hade mycket att säga :P Kul att prata med henne igen! Hon och Rachelle ska komma och hälsa på oss i sommar :) Kommer bli askul!


Nu ska vi laga mat. Bye!


Kommentarer
Postat av: Morbror

Äntligen Rebecca!

2009-02-28 @ 13:28:53

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0