Packar och packar

Jag har packat & packat heela dagen! Mitt rum ser ut som ett slagfält. Prylar överallt! Och hur har packningen gått då? Inte så bra, lär jag säga! Ryggsäcken är sprängfull, och resväskan väger nu 23 kg (maxvikt) och jag har inte packat allt än! :S Så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det.. jag lär riva ut allt och packa om imorrn. Och verkligen vara hårt mot mig själv. Ta bort sånt som jag kan vara utan. Det är svårt! Men man får tänka att man kan ju faktiskt shoppa där.. det gör ju egentligen inget om nånting skulle bli kvar här hemma.

Idag kom Ida förbi med ett fotoalbum som hon hade gjort till mig, med bilder på oss genom alla år! Som jag ska ta med till Kanada :) Det var jättefint, jag blev jätteglad!


Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0