Sjuklingar

Dom senaste dagarna har det varit lite dött här. Alla har varit sjuka, utom jag :P Det har varit ett evigt hostande, nysande och snörvlande. Så det har blivit mycket filmtittande. Men nu tror jag att dom är på bättringsvägen allihopa här. Nu blir väl säkert jag sjuk istället.

Det har varit dåligt väder här nu några dagar. Det regnar som fasen ute nu. Och vi lär snart bege oss ut i det här skitvädret. Fixa lite grejer. Jag ska lägga ut mitt nya telefonnummer snart också, vi måste bara gå in på internet och aktivera dom, sen funkar det.

Har hittat massa svenska grejer på affärn här nere. Lingonsylt, knäckebröd, Annas pepparkakor, och nå andra kakor som ser ut som dalahästar - "swedish cookies". Kanske jobbar en svensk där, så himla mycket svenska grejer i samma butik liksom :P

Nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Visst blir man väldigt SVENSK när man är utomlands!!

Inga "bubblisar" i sikte? Dom saknar du förstår jag, inget är väl som svenskt godis? Kram/mammsen.

2009-02-25 @ 23:17:51
Postat av: Becccan

Haha ja det blir man :P

Jodå, dom ska ha det här har dom sagt. Det finns en godisaffär lite länge bort, ska gå dit och kolla nån dag! Puss

2009-02-25 @ 23:32:15
URL: http://becccan.blogg.se/canada/

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0