Snart på väg..

Nu är det ca 2,5 vecka kvar tills vi åker till Kanada! Jag längtar.. jag vill bara sätta mig på planet och åka nu! Men samtidigt kommer jag sakna min familj jättemycket :( Men jag lovar, tiden kommer gå jättefort mamma & pappa :P Och ni måste komma och hälsa på!!


Jag kommer träffa folk nu som jag inte har sett på jättelänge. Det kommer bli jättekul, men ändå lite läskigt. Men jag ser fram emot det. Och självklart kommer vi träffa alla som vi träffade sist vi var i Kanada :) Jag längtar!


Detta kommer bli ett nytt kapitel i ens liv.. jag undrar vart jag står i livet om ett år! Jag är säker på att detta kommer bli en erfarenhet som jag kommer minnas resten av livet!


Snart är vi på väg :)


Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0