Grouse Mountain

I torsdags förra veckan bestämde vi oss för att åka över till norra Van igen och gå upp för Grouse Mountain. En promenad som skulle ta ca 1 timme stod det. Det var jättefint väder, varmt och soligt. Vi kom dit och började gå uppför berget. Det var jäkligt jobbigt, för det var trappsteg hela vägen upp till toppen. Hade det bara varit en stig hade det nog inte alls varit så jobbigt. Jag pallade inte att gå upp för hela :P Jag vände när vi kom till en skylt där det stod att nu blir det jobbigare och tuffare, och att nu går man på egen risk. Och jag höll redan på att dö så jag vände, haha. Väntade på Lina & Ross nere :P Det tog ca 1½ timme innan dom kom tillbaka.




Det var jobbigt! :P

Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0