Knäppskallarnas stad

Nu har det varit dött här igen. Jag blir lite slö ibland :P

I helgen var vi med Christine. På lördagen hade hennes kompisar hemmafest och dom hade köpt massa dricka, så vi blev bjudna dit och bjudna på drinkar. Lekte massa lekar och hade skitkul ända till 4 på morgonen :P Sen var det dags att gå hem, bara tvärs över gatan bodde dom ^^


Baren dom hade fixat, vi i soffan & drickat för kvällen (vi var många :P)


Imorrn ska jag jobba på Kits för första gången på ett bra tag. Det har ju varit lite si och så med vädret ett tag, men nu är det bättre. Imorrn är det Kanadas nationaldag, "Canada Day" - så det kommer väl vara helt packat på straden säkert. Blir nog fullt upp.

Idag var både jag och My lediga, så vi har varit ute på massa ärenden. Gick en sväng till H&M och några andra butiker också och tittade. Jag köpte ett nattlinne på rea på La Senza :)

Fyfasen vad mycket speciella människor man ser en vanlig dag på Robson street alltså. Helt sjukt. Häromdagen när jag gick hem från jobbet var det galningarnas dag tror jag. Det finns ett ställe där det alltid står "kreativa" människor och typ uppträder.. det är som en liten version av "plattan" i Stockholm. Och där var det en kille i guldbrallor, rosa paljettröja och inlines som åkte runt och mimade till nån låt han spelade på en CD-spelare. Fullt med folk stod och tittade.

Sen när jag skulle gå över gatan några minuter senare stod det en kille bakom mig och rappade för sig själv. Han gjorde låten medans han sjöng. Haha, jag började skratta för mig själv. "Here I'm walking.. these words are coming out of my mouth, and I can't stop them. No, I can't stop them, they are just coming out" osv. Han tyckte han var jättehäftig, haha.

Sen några minuter senare möter jag en tant som går och knäpper/slänger med fingrarna i luften och typ pratar i tungor eller nåt. Hon varken såg eller hörde nån annan, helt i sin egen värld. Hon såg ut som vem som helst, blev lite paff, haha.

Som sagt, det händer en del här :P Man får sig några rejäla skratt om dagen ^^

Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0