Lite dött här

Nu var det längesen jag skrev. Har inte varit så motiverad.

Midsommar blev kul iaf.. det kom hit massa kompisar och partajade med oss. Dock kom alla så jäkla sent så vi hann inte leka nå lekar. Hade ju tänkt göra det utomhus, men det blev så mörkt. Det blev lite andra inomhuslekar dock :P Svenskt godis, kakor osv var uppskattat :P Men sill vågade dom knappt ens lukta på ^^ Och vodkan var poppis, den tog slut :P

I måndags träffade vi upp Christine och gick till Two Parrots för en spontan öl. Vi drack Dude-beer (haha) och snackade lite skit :) Hon pluggar så jäkla mycket så det är inte ofta hon har tid att ses i veckorna. Hon vill jättegärna komma till Sverige sen och hälsa på oss :P Några månader planerar hon att stanna ^^ Skulle va kul!

Den här veckan jobbar jag på caféet varje dag utom imorrn. Imorse spöregnade det när jag skulle gå, fyfasen vad blöt jag var när jag kom fram. En halvtimmes promenad i regnet var inte kul. Har fortfarande inte köpt mig ett paraply :P

Näe nu ska jag fortsätta kolla på tv! Pusshej

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vodkan tog slut. Jojo, jakla kanadensare att dricka upp all vodka!!! :p

Nu ar det bara en vecka kvar. Drar till Glastonbuty om ett par timmar sa kommer inte vara online pa 4 dagar. Men vi hors nar jag kommer tillbaka. Puss

2009-06-25 @ 10:18:36
Postat av: Anne-Lie

Tur att du köpte ett paraply, för då kom ju solen fram :) kram / mamma

2009-06-27 @ 23:11:22
Postat av: mysans mamma inger!

vi har fått eran soool och väääärme!

tack ska ni ha att ni skickade hit lite sommar!!!

ha de gott/mysans mor

2009-06-28 @ 19:50:56

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0