Måndagslunch

I måndags hade jag och Mysan bestämt lunchdejt med Jenna, våran föredetta roommate. Har inte sett henne på hur länge som helst, även fast vi bor i samma hus. Hon går i skolan hela dagarna, och jobbar på restaurang på kvällarna. Busy girl. Men i måndags tog vi tag i det och gick ner till en restaurang vid vattnet, Hurricane Grill, och käkade och pratade. Riktigt trevligt :) Uppdaterade varann på vad som hänt sen sist. Sen gick vi till hennes jobb, Browns, och tog en drink. Jag gillar verkligen Jenna, hon är en riktigt go tjej, och genomärlig. Tror aldrig jag lyckats fånga henne på bild, men så här ser hon ut för er som undrar :P Bild stulen från facebook, haha, hoppas hon aldrig hittar till min blogg ;P



Jag & Mysan funderade på om inte vi ska flytta ner till Jenna på 6:e våningen istället, så kan Kevin ta våran lägenhet. Hon är skapligt trött på att bo med honom ändå, haha! Kanske ska ge det som förslag till henne :P

Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0