Skummisar

I lördags, på nationaldagen, så tog vi det bara lugnt här hemma. Orkade inte göra nåt. Vi hyrde en film och köpte godis. Vi såg "He is just not that into you", den var riktigt bra :)

Jisses vad knäppskallar det finns i den här stan alltså. Massa udda människor.. man slutar aldrig förvånas :P Imorse när jag skulle till jobbet runt 7.30 så stog det en kille i parken nedanför här med en stereo på och körde yoga för sig själv. Eller nåt liknande.. med nå influenser av kampsport, haha. Han hoppade runt och gormade. Sen halvvägs till jobbet hamnade jag bakom nån som lyssnade på väldigt bra musik i lurarna tydligen, för jäklar vad han sjöng! Högt och tydligt, och körde lite dancemoves också :P

Sen på jobbet idag kom det in en riktigt skum kille och ville köpa fika.. han skulle betala med Mastercard. Jag provade typ 5 grr, men köpet blev inte godkänt. Han svor på att han hade minst 30 dollar på kortet.. och att kortet var nytt. Han hade "köpt" det i fredags :S.. sen kollade jag på kortet, då stod det typ "gift card" eller nåt sånt på det. Jag kan lova att det var en hemlös kille som snott/hittat kortet nånstans och försökte använda det. Det kryllar verkligen av hemlösa här, det är helt sjukt.

Nu ska jag kolla på lite svensk tv på nätet! Bye ♥


Kommentarer
Postat av: morbror Stig

Var det några bra svenska program på nätet? Glamour(usch!)som din mor gillar!

2009-06-08 @ 12:59:51

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0