Torsdag

Idag blev det jobb på Moonpennies som sagt, stressigt utav bara helvete idag. Vi var bara 2 istället för 3 som vi brukar vara, och jag är den enda som kan göra kaffe (lattes osv) så jag fick jobba asset av mig idag :P Men det är kul för då går tiden fort! Trivs sååå bra där!

Just nu sitter jag här och försöker komma på lite frågor till en frågesport vi ska ha på lördag :P Frågor om Sverige, haha. Har en känsla av att det kan bli kul.. kanadesarna kan ju inte så mycket mer än sitt eget land. Jag försöker hitta hur gammalt Sverige är.. men kan inte riktigt hitta nåt tydligt svar. Jag blev helt fast i svensk historia också, haha, så nu sitter jag på olika sidor och läser om våra gamla kungar och krig :P Intressant faktiskt.. jag gillar historia.

Igår var jag hemma hos R och kollade på film. Blev Madagaskar 2 och Wall-E :P Båda var riktigt roliga.

Nej nu ska jag ta och göra nåt vettigt.. kolla på tv kanske? :P
Pusshej

Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0