Vaaarmt


Lilla gräsplätten som vårat 24-våningshus delar på :P

Det är helt gaalet varmt här! Idag efter jobbet la jag mig nere på filten på gräsmattan och solade ett bra tag. Vaaarmt. Låg i solen och läste. Det är skönt att kunna ligga ute och sola på gräset även fast man bor i storstan. Ibland glömmer man bort att man är omringad av 6 höghus och att flera hundra människor kan se en, haha.

Jag gick in på Lush idag på vägen hem. En av mina jobbarkompisar från caféet jobbar där också, Megan. Och hon jobbade idag. Hon sa att om jag köpte nåt så kunde jag gå 50% rabatt, så jag passade på att köpa ett nytt ansiktsvatten som tog slut för mig häromdagen. Fick betala typ 50 spänn :)

Igår var vi ner på Robson jag och Mysan och kollade efter skor. Jag lyckades hitta 2 par :) Ett par nya jobbarskor och sandaler! Jobbarskorna blev nåt liknande det jag hade innan.

Ikväll ska jag åka hem till Leonie. Dom skulle sitta på deras baksida och dricka öl och umgås. Så det ska bli kul. Måste passa på å göra saker medans det är fint väder.
Nu ska jag laga mat!
Pusshej ♥



Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Tur att ni har den där lilla gräsplätten iallafall.Kram/mamma

2009-06-04 @ 08:23:35

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0