Fredag

Igår lyxade vi till det lite. Vi gick på Earls här i Yaletown och käkade och drack en drink medans vi kollade på hockeymatchen. Tyvärr förlorade canucks, men men, dom kan inte vinna jämt :P Vi var på en intervju på ett annat Earls också igår, fick sitta ner och prata med managern. Vi skulle få komma på en andra intervju nästa vecka, dom ska ringa under helgen.

Jag har sagt till dom på Simply Thai nu att jag inte kan vara kvar där för att dom ger mig alldeles för lite timmar. Att jag måste koncentrera mig på att försöka hitta ett heltidsjobb som kan betala min hyra. Dom förstod det sa dom, så det var lugnt. Jag ska gå in dit idag med kläderna. Synd att det var så få timmar och taskigt betalt, annars hade det varit perfekt, eftersom det ligger så himla nära! Men men.. får hoppas nåt annat dyker upp snart. Vi har ju en till intervju på Earls som väntar som sagt, och en annan på söndag!

Ikväll ska vi nog träffa upp Michaela och gå ut. Kanske kolla in Junofest som är i full gång här i Vancouver nu. Det är en jättestor kanadensisk musikfestival. Massa band som spelar på scener längs gatan. Kan ju vara kul att se!

Kommentarer
Postat av: mysans mor!

jaga vidare,bättre lycka nästa gång!/mysans mor

2009-03-28 @ 21:19:06

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0