Kits beach

Idag är jag glaad.. håller i er allihopa.. jag har fått jobb, igen! :D Dom ringde nyss från jobbet vi var på intervju för igår! Strandrestaurangen. Och jag fick det :D Stället heter Kits Beach Club, och dom ska som sagt anställa en helt ny personal, 30 st typ. Så det är ju skönt, alla kommer ligga på samma nivå när man börjar. Ingen som kan mer eller mindre än nån annan! Och denna gång är det ingen som lurar en. Och nu kommer jag få jobba heltid. (Och inga konstiga maträtter på tahilänska, haha). Ska börja fredag den 10 april! Jobbet är som foodrunner / cashier. Kommer nog bli kul :D Att få jobba nere på stranden i sommar!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Grattis!Hoppas det är ett bättre ställe än det förra.Kram från oss här hemma.

2009-03-30 @ 23:19:07
Postat av: Maria

GRATTIS!!!:-) härligt & jobba på en restaurang på stranden i sommar.

2009-03-31 @ 14:59:33
Postat av: Becccan

Tack tack :D

2009-04-01 @ 03:01:30

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0