Nattugglan

Klockan är strax över 3 på natten.. man kanske skulle ta och sova? Men jag är inte alls trött ikväll. Vet inte varför. Gick ändå upp ganska tidigt idag. Sitter och lyssnar på massa bra musik. Nästan alla vi känner här är musiknördar :P Antingen så spelar dom i band eller är managers typ. Men det är kul att få höra massa nytt. Vi går ju rätt ofta på pubar och klubbar och lyssnar på live framträdanden.. det är kul faktiskt :) Och det är kul att ha fått fler kompisar!

Men nu lär jag nog masa mig i säng ändå :) Det är rätt häftigt att ha ett panoramafönster mitt framför sängen, så när man ligger i sängen kan man kolla ut över stan :) På alla höghus och lysen överallt.

GoNatt!

Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0