Sista intervjun

Idag har vi varit på den tredje och sista intervjun på Joey's. Fick prata med managern den här gången. Han var jättetrevlig. Men han ställde massa frågor man inte var beredd på :P Typ varför jag tycker att han ska anställa mig... och vad jag skulle ändra på i min personlighet om jag fick välja. Massa såna frågor. Men jag fick till rätt bra svar iaf, och han skrattade hela tiden. Dom ska ringa på måndag om dom vill anställa oss. Så nu får man vänta några dagar på svaret! Hoooppas.

Hade riktigt kul igår när vi var ut! Först var vi ut på en pub och satt där och snackade ett tag. Sen drog vi till Railway club och lyssnade på musik. Det var en tjej som spelade som var jätteduktig, riktigt bra musik. Sen åkte vi hem och beställde pizza med hemleverans :P

Får se vad som händer ikväll.. kanske ska möta upp Nathan. Bye!

Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0