Skit-tv

Vi har 75 tv-kanaler, men det är nästan alltid bara skit på tv! Blir så less.

Kommentarer
Postat av: Amalia

Hej min vän. Hur har ni det ? En månad i Canada! Längtar ju tillbaka till den stora kontinenten när man ser dina bilder :)

Själv är jag mitt i tentaperiod och pluggar hela min vakna tid sen en vecka tillbaka. Ska bli så sjukt skönt på lördag när det är över :)

Hörde att päronen är på väg ner till den regniga sidan idag också :)

Ta hand om dig! Puss

2009-03-11 @ 08:22:24
Postat av: Becccan

Hej gumman! Vi har det bara bra :) Trivs så himla bra här! Man börjar komma in i staden ordentligt nu. Så nu hoppas jag vi får jobb snart :) Åh, segt med så mycket plugg! Hoppas det går bra för dig. Ja nu är päronen på väg till gbg och ska fira farbror min :) Ha det så bra! Kom in på skype nån gång :) Puss

2009-03-11 @ 08:32:21
Postat av: Sofie

men neggo du va då! du åkte väl inte till kanada för att titta på tv?! :P puss

2009-03-11 @ 22:20:47
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Becccan

haha men på kvällarna kan det vara rätt kul att ha nåt att titta på iaf :P eftersom man typ är pank och inte kan göra så mycket annat :P

2009-03-12 @ 02:07:28

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0