Förkyld?!


Idag har jag tränat på mina lattes
på jobbet.. jag har börjat försöka ge mig på latte-art. Dvs att man gör mönster och grejer i latte / cappuccino. Jag lyckades få till några hjärtan idag :P Då blev jag stolt, och chefen nöjd :P

Köpte mig en termosmugg från jobbet idag också, kan va kul att ha kvar sen :) Med våran logga på.

Jag tror jag håller på att bli förkyld! Har ont i halsen som satan och börjar känna mig hängig. Men bara imorrn kvar att jobba, på Kits, sen har jag 1 dag ledigt iaf! Jag gick in på en te-bar idag här i Yaletown och köpte en kopp "Cold Blaster" te. Det ska förebygga förkylning / göra dig frisk. Det innehöll kamomill, ingefära, citron, apelsin & caynenne peppar! Det var riktigt gott faktiskt.. hoppas jag slipper förkylning nu då :P

Imorrn blir det Kits som sagt, jag är förberedd på en galet stressig dag om det ska fortsätta vara såhär fint väder!
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Bra att du försöker förebygga förkylningen.Hoppas du slipper bli sjuk.Snygg mugg! När du kommer hem vill vi bli serverade latte-art, då kan du säkert göra dom i sömnen :)Kram/mamma

2009-05-28 @ 09:34:17
Postat av: inger o christer

"cold blaster" teet lät gott. Man kanske får smaka när du kommer hem till Svedala... Kram Inger o ch..

2009-05-28 @ 12:49:47
Postat av: mysans mor!

glöm inte "gojibären"dom ska du oxo äta för att inte bli förkyld!!!

inte kul att bli sjuk i sommarvärmen!!!!/krya på dig

mysans mor

2009-05-29 @ 21:40:18

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0