Fredag

Idag har jag jobbat på Kits :) Det har varit jättefint väder hela dagen, och riktigt varmt. Så det har varit huuur mycket folk som helst på stranden! Det var superstressigt idag! Men det har gått bra :) Mina arbetskompisar är verkligen gulliga, när jag skulle hem så sa jag "bye, see you all tomorrow!" då får jag tillbaka "okay, thanks for warning us Rebecca!" Haha.

Nu har jag precis hällt upp en caesar :) Så jäkla gott! Glaset ser lite grisit ut, haha. Men jag har försökt hälla cellerisalt på det :P Snart kommer Christine över! :)
Trevlig helg på er allihop! ♥



Kommentarer
Postat av: Bo Hedström

Vad ska man ha ovänner till när man har sådana vänner :)

2009-05-23 @ 09:56:31
URL: http://bildbo.blogspot.com/
Postat av: Kusin Maria

Den där såg riktigt god ut:-) Va bra att du har trevliga arbkompisar;-) Gör det så mycket lättare att jobba då. Kram

2009-05-23 @ 11:22:36
Postat av: Becccan

Pappa: Haha menar det :P

Maria: Det är riktigt gött :)

2009-05-26 @ 00:34:08

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0