Fredag !



Det blev lite ändrade planer idag. Leonie fick förhinder, så jag och Mysan köpte kött & potatissallad och gjorde tsatsiki här hemma :) Blev jättegott! Jag lyckades bra med köttet pappa :P! Sen köpte vi en varsin flaska Gallo också, världens godaste rosévin!

Vi har faktiskt anledning att fira lite idag.. för jag har fått jobb! :P IGEN. På ett till café. Det heter café Moonpennies. Det tar ca 15-20 min att gå dit. Café Vancouver har ju dragit ner på mina timmar så mycket, så jag behövde verkligen ett nytt/ett till jobb. Hon som intervjuade mig sa idag att dom både hade full-time och part-time jobb. Så jag hoppas jag får en av full-time tjänsterna! Jag ska dit på training nästa torsdag! Hon sa att hon trodde jag skulle passa bra för jobbet, hon tyckte jag var en outgoing, nice & sweet girl.. :)

Jag sökte det här jobbet för 2 dar sen tror jag. Blev så glad att jag fick det!! Kommer nog tvingas sluta på Café Vancouver då. Eftersom dom ger mig bara typ 1 dag i veckan. Synd, för jag trivdes där. Hoppas jag kommer trivas på nya stället också :) Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! Va skoj för dig.:-)

2009-05-16 @ 09:07:51
Postat av: Bo Hedström

Vad kul att köttet blev bra.

Nu slipper du gå och tänka KÖTT,KÖTT, KÖTT, KÖTT, KÖTT, KÖTT, KÖTT, KÖTT, några dagar.

Grattis till det nya jobbet :) :)

2009-05-16 @ 10:05:51
URL: http://bildbo.blogspot.com/
Postat av: morbror Stig

Hoppas det blir full time(då blir du rik?Jämfört med nu).Bättre ekonomi får du i alla fall!

2009-05-16 @ 17:44:40
Postat av: Becccan

Maria: Tack :D

Pappa: Ja, fasen vad gott det var! :) Det var på tiden nu. Man behöver en köttbit ibland :P

Stig: Rik blir jag nog inte :P Men slipper vara fattig, hehe!

2009-05-17 @ 01:01:51
Postat av: inger o christer

Mmmmm va gott de ser ut, hoppas du får ett jobb som ger lite mer kulor i plånboka! HA DE!

2009-05-17 @ 18:11:04

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0