Jobbat hela dan


Idag har jag jobbat 9-11 på caféet, sen 12-18 på Kits. Är rätt trött nu för jag sov inte så många timmar inatt. Vi ska göra lite mat nu sen bara kolla på tv och chilla resten av kvällen. Vi fick våra t-shirtar på Kits idag.. dom var väl inte jättesnygga direkt :P Men dom duger. Fick även min andra paycheck idag, woho. 82 dollar var den på. Nu ska jag spara alla paychecks jag får, spara dom till nästa hyra! Tror jag kommer få betalt från caféet antingen imorrn eller tisdag också! Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Måste kännas skönt att pengarna börjar rulla in :)kram/mamma

2009-05-04 @ 10:33:44
Postat av: morbror Stig

Var väl inget fel på den där t-shirten.Du vet väl vad man säger:Alltong klär en dam!

2009-05-04 @ 21:03:08

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0