Leeeedig

Idag är det min lediga daaag :) Det är strålande sol och Galet varmt ute!! Som en högsommar dag. Höll på att smälla av ute! Så vad har jag gjort idag då? Varit till båda mina jobb :P Men endast för att plocka upp mina paychecks! Kul att man jobbar på 2 helt olika ändar av stan.. tog ett bra tag att ta sig till båda. Sen tog jag en sväng till banken och satte in mina checkar på kontot. Sen gick jag till H&M :) Köpte ett par shorts till Mysan som hon ville ha, eftersom hon jobbar idag. Och en plånbok till mig själv.. det tyckte jag att jag kunde unna mig när jag fick 2 paycheks idag :P Den var rätt billig.

Jag gick in på Starbucks och köpte med mig en Passionfruit lemonade to go. Riktigt gott och svalkande när man håller på att dö av värmeslag!

Ikväll ska vi åka hem till Michaela. Hon ska ha avskedsfest, hon åker hem på söndag till Sverige :( Tråkigt! Kommer sakna henne. Den enda svenska kompisen vi har här!


Iskall Passionfruit lemonade är gott när man är ute och springer ärenden :)

Kommentarer

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0